niedziela, 28 czerwca 2015

#5 PakaZwierzaka!

Siemanko człowieczki!

W końcu przyszła moja urodzinowa czerwcowa paka od KLIK! Tyle wygrać! Dostałem torta, mega zabawki i smakołyki! Normalnie wypas, oczywiście mamuśka nie chce mi dać wszystkiego zjeść na raz.Wredna jest. Dobrze, że mój stary się spisał i upolował dla mnie Pakę, bo inaczej lipa by była! Miesiąc bez Paki Zwierzaka, to miesiąc stracony!
Jak mnie czyta teraz jakaś psia matka, to niech wchodzi na stronę paczkowiczów i kupuje swojemu dzieciakowi takową paczuchę, bo już niedługo wchodzi ona do stałej sprzedaży!











Tort - KLIK
Mucha/kokarda - KLIK
Przysmaki o smaku królika z ziołami - KLIK
Zabawka: pluszowy łoś + winylowy deser - KLIK
Karma mokra Herzens Hund - KLIK
Kabanos - KLIK
Próbka karmy Red mix - KLIK

Buziaki,
Maltańczyk Piorun & Matka.

12 komentarzy:

  1. Bardzo Śliczny torcik :)
    No to Piorunku masz dobrego tatusia:)
    Fajnie że podaliście stronkę, bo nigdy nie słyszałam o tym, i namówię chłopaka byśmy też i my takie coś zdobyli dla naszej suni:)

    Agnieszka pozdrawia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dowiedzieliśmy się sami o tej stronie przypadkiem ale polecamy! to już nasza druga paka i lepsza nawet od pierwszej :) przy zamówieniu warto napisać w uwagach co pies lubi, jakie zabawki toleruje, czy jest na cos uczulony, wtedy paka jest dopasowana pod psa :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł z tą Paką Zwierzaka:)
    Chyba skuszę się dla naszego Maltańczyka na podobny zakup:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecamy! przy zakupie w uwagach warto napisać co piesek lubi, czy jest na coś uczulony i jakie zabawki toleruje, wtedy produkty są dopasowywane pod pieseła! :D

      Usuń
  3. A skąd masz tak ślicznego pieska?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piesek jest z hodowli spod Częstochowy :)

      Usuń
    2. A to od kogo ko dostałaś?
      Od rodziców?:) Pewnie dużo kosztował.

      Usuń
    3. Od chłopaka :)
      Fortuny nie kosztował, cena zależy od hodowli. :)

      Usuń
  4. No to masz cudownego chłopaka;)
    Też bym chciała od mojego dostać takiego malca xD
    Pozdrów go :) I dbaj o takiego skarba, bo mało takich:)

    OdpowiedzUsuń
  5. beznadziejny blog...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sie nie podoba, to nie wchodz. :)
      Autorka.

      Usuń
  6. Odezwał/a się :P haha
    Blog jest ciekawy, a jak coś Ci się nie podoba to po co tutaj wchodzisz?:)

    OdpowiedzUsuń